Case:

Matas solcreme

Matas ønskede i sommerperioden af gøre særligt unge mennesker opmærksomme på, at de skulle huske solcremen, når de var ude i sommervarmen – også i Danmark.

Overblik over

kampagnen, indholdet og resultaterne

Kampagnens formål

Matas ønskede i sommerperioden af gøre særligt unge mennesker opmærksomme på, at de skulle huske solcremen, når de var ude i sommervarmen – også i Danmark.

Kreativt fokus

Noah & Balthazar fik ret frie tøjler til at skabe noget personligt og målgrupperelevant content, som passede ind på deres kanal. Derfor skulle Noah & Balthazar selvfølgelig ud og tale med målgruppen og høre lidt om deres solcremesvaner.

Content

Influenten leverede 1 x TikTok

  • Se den fulde video HER

Resultater

Videoen performede rigitg fint med sine 25.800 visninger.  43 gemte videoen, 7 delte videoen med andre.

Se de samlede resultater af influenters indsats herunder.

Impressions
0 K
Stykker content
+
Avg. watch time
0 sek
Engagements
0

Andre cases med