Kampagnens formål
L’Oréal Paris ønskede at skabe opmærksomhed omkring lanceringen af deres nye Plump Ambition Hyaluronic Lip Oil og positionere produktet som en ny favorit inden for både pleje og glam. Kampagnen havde fokus på at fremhæve lip oil’ens unikke egenskaber: et mix af hyaluronsyre og peptider i en plejende olieformel, samt den karakteristiske cushion-applikator med masserende perler. Gennem autentisk og engagerende content på TikTok skulle kampagnen vise, hvordan produktet kombinerer volumen, glans og læbepleje – og gøre det relevant for en yngre, trendbevidst målgruppe.
Kreativt fokus
Victoria fik frie tøjler til at skabe personligt og målgrupperelevant content – så længe produktet blev introduceret hurtigt og tydeligt, og fokus var på oplevelsen og effekten. Content skulle fange seeren i løbet af de første tre sekunder og inkludere både før-/efter-klip, produktanvendelse og personlige lip combos. Victoria tog en humoristisk tilgang til content og lavede en sketch, som grundet som meget klare genkendeligked hos målgruppen endte med at performe over alle forventninger.
Content
Influenten leverede 1 x TikTok
- Se Victorias fulde video HER
Boostet content
Victorias TikTok-video blev boostet gennem TikTok Spark ads og endte på 1,1 mio. visninger efter boost.
Resultater
Victorias video performede over alle forventninger og fik mere end 100K organiske visninger, 471 gemte videoen, 80 delte videoen med andre og 43 kommenterede på videoen.
Videoen havde en imponerende avg. watch time på hele 20,9 sekunder, hvilket er højt – særligt for en reklame.
Se de samlede resultater af influenters indsats herunder.