Kampagnens formål
GoMonkey ønskede at skabe awareness omkring deres klatreparker rundt i landet og vise de mange muligheder, som klatreparkene byder på til både store og små. Kampagnen skulle ramme både den yngre målgruppe på 18-25 år, som selv havde mulighed for at tage afsted sammen med deres venner og også ramme mødre, der havde børn i alderen +5 år, som altså var gamle nok til at besøge parken sammen med familien. Dette skulle de tre TikTok creators Yespar, Christina Tokking og Lærke Sejer hjælpe med at sprede budskabet omkring til deres følgere. Sjovt og underholdende influencer content skulle ultimativt gerne føre til, at at målgruppen ville besøge GoMonkeys klatreparker.
Kreativt fokus
Influentene havde ret frie rammer til at skabe den video, de tænkte, ville fungerer bedst til netop deres målgruppe. GoMonkey ønskede, at influenter skulle vise, hvor sjovt man kan have det i GoMonkeys klatreparker og samtidig italesætte, at sikkerheden er i top. Derudover ønskede GoMonkey også, at influenterne skulle vise, der forksellige muligheder som parkerne byder på i hhv. Gladsaxe og Odense fx. sværhedsgrader at banerne, café, snobrød, mulighed for at spille spil osv.
Content
Alle influenterne leverede 1 x TikTok hver
Boostet content
Jespers TikTok-videoe blev boostet gennem TikTok Spark ads.
Resultater
Se de samlede resultater af influenters indsats herunder.