Kampagnens formål
Når vinteren nærmer sig, udsættes vores hud for kolde temperaturer og tør luft, som kan føre til tør og irriteret hud. Dette kan påvirke hudens mikrobiom negativt. Aveeno ønskede derfor at sætte fokus på vigtigheden af pleje af huden -særligt i de kolde måneder, hvilket Avennos Skin Relief-serie kan hjælpe med. Dette skulle Lærke og Sofie skabe opmærksomhed omkring gennem deres content på TikTok og Instagram.
Kreativt fokus
Brieft lagde op til, at infleunterne skulle indkluderer vinterbadning i deres video, og i mellemtiden skulle de tale om hudens mikrobiom. Dog havde Sofie og Lærke begge kreativ frihed til at gøre det på den måde, som de hver især fandt bedst muligt til deres respektive kanaler.
Content
Lærke og Sofie leverede hver 1 x TikTok video som også blev delt i IG Reel og i IG Story. Derudover leverede Sofie også en IG Storyline til samarbejdet
Resultater
Lærkes video fik mere end 120.000 organiske visninger på TikTok og mere end 103.000 visninger på Instagram! På TikTok havde videoen tilmed en flot højt avg watch time på 22 sekunder.
Sofies video fik 25.000 organiske vsninger på TikTok og 29.000 visninger på IG Reel.
Se de samlede resultater for samarbejde med Aveeno herunder.