Case:

CeraVe SPF

En awareness-kampagne på TikTok for CeraVe Facial Moisturising Lotion med SPF50. På det danske marked spurgte de blandt andet, om Kelly Louise Killjoy, Lærke Sejer, Helene Bülow og Victoria Arvin ville være en del af kampagnen.

Overblik over

kampagnen, indholdet og resultaterne

Kampagnens formål
I april 2024 lavede hudplejebrandet CeraVe en kampagne for deres CeraVe Facial Moisturising Lotion med SPF50. Målet var at kommunikere vigtigheden af at bruge SPF hver dag. CeraVe samarbejdede med Kelly Louise Killjoy, Lærke Sejer, Helene Bülow og Victoria Arvin for at skabe opmærksomhed omkring produktet på deres TikTok-kanaler.

Kreativt fokus
Hver influent skulle levere én TikTok-video, der blev delt på deres egen kanal. Kampagnens kreative fokus var at finde det perfekte match blandt de mange SPF-produkter på markedet, og at det kan føles umuligt at finde den rette.

Louises unikke bidrag
Kelly Louise Killjoy tog en anden kreativ retning og lavede en sketch om en sjov og genkendelig dansk tradition med mariehøns. Hendes video fik over 500.000 organiske visninger, 52.000 likes, 3.900 gemte opslag og 1.225 delinger! Denne fantastiske performance viser, hvad der kan ske på TikTok, når en creator får frihed til at skabe indhold, der passer til deres stil.

Content

  • Se Louise fulde video HER
  • Se Lærkes fulde video HER
  • Se Helenens fulde video HER
  • Se Victorias fulde video HER

Boostet content
Victoria og Helenes videoer blev yderligere boostet gennem TikTok Spark ads.

Resultater
Se de samlede resultater af de fire influenters indsats herunder.

Impressions
0 K
Stykker content
+
Avg. watch time
0 sek
Engagements
0

Andre cases med