Case:

Xiaomi Redmi Note 13 lancering

Xiaomi skulle i start 2024 lancere og skabe awareness om deres nye telefon Redmi Note 13. I den forbindelse bad de om hjælp fra Christina Tokking til at skabe noget opmærksomhed omkring det nye produkt gennem hendes TikTok-kanal.

Overblik over

kampagnen, indholdet og resultaterne

Kampagnens formål
I starten af 2024 planlage Xiaomi at lancere og skabe opmærksomhed omkring deres nye telefon, Redmi Note 13. For at sikre en succesfuld introduktion af produktet bad Xiaomi om assistance fra Christina Tokking, til at generere buzz og interesse for den nye telefon gennem hendes sociale mediekanaler.

Content & kreativt fokus
Christina Tokking blev bedt om at udføre tre kampagne-bursts i alt, hvoraf to skulle være på TikTok og et på Instagram. På TikTok skulle det ene burst være en video, der fremhæver nogle af funktionerne på Redmi Note 13. Denne video skulle give hendes følgere et klart indblik i, hvad den nye telefon tilbyder. Det andet burst på TikTok skulle være en billedserie, hvor Christina viste, hvor imponerende kameraet på Redmi Note 13 er, ved at dele højopløselige billeder taget med telefonen.

På Instagram skulle Christina lave en video, der på en mere tilpasset måde til dette medie, viste de forskellige funktioner på Redmi Note 13. Denne Instagram-video skulle være visuelt appellerende og informativ, hvilket skulle inspirere hendes følgere til at lære mere om telefonen.
Christina leverede yderligere 2 IG Stories og den ene TikTok-video blev boostet gennem TikTok Spark ads.

Resultater
Se de samlede resultater for Christinas indsat på kampagnen herunder.

Impressions
0 K
Stykker content
+
Avg. watch time
0 sek
Engagements
0

Andre cases med