Kampagnens formål
I 2024 relancerede Fanta deres velkendte Fanta Orange Regular og Fanta Orange Zero Sugar med en ny, uimodståelig smag og et frisk visuelt udtryk. Dette skulle de to TikTok creators Yespar og Lærke Sejer hjælpe med at sprede budskabet omkring til deres følgere.
Kreativt fokus
Produkterne havde udover ny smag også fået et nyt visuelt udtryk, som Fanta gerne ville have hjælp til at sprede budskabet omkring. Derfor skulle influenterne tage deres følgere med på en virtuel smagsoplevelse, hvor de delte nyheden omkring det nye look og den nye smag på Fanta Orange Regular og Fanta Orange Zero Sugar.
Content
Jesper leverede 2 x TikTok videoer og 1 x TikTok story
Lærke leverede 1 x TikTok og 1 x IG Reel. Derudover leverede Lærke 3 x IG Story sekvenser ekstra.
Boostet content
Jespers ene TikTok-videoe blev boostet gennem TikTok Spark ads.
Resultater
Se de samlede resultater af influenters indsats herunder.