Case:

Fanta Orange Relancering

X Fanta
I foråret 2024 skulle Fanta relancere Fanta Orange & Fanta Orange Zero Sugar. I den forbindelse spurgte de om Yespar og Lærke Sejer ville hjælpe med at sprede ordet omkring den nye smag og nye visuelle udtryk gennem deres platforme på TikTok og Instagram.

Overblik over

kampagnen, indholdet og resultaterne

Kampagnens formål

I 2024 relancerede Fanta deres velkendte Fanta Orange Regular og Fanta Orange Zero Sugar med en ny, uimodståelig smag og et frisk visuelt udtryk. Dette skulle de to TikTok creators Yespar og Lærke Sejer hjælpe med at sprede budskabet omkring til deres følgere.

Kreativt fokus

Produkterne havde udover ny smag også fået et nyt visuelt udtryk, som Fanta gerne ville have hjælp til at sprede budskabet omkring. Derfor skulle influenterne tage deres følgere med på en virtuel smagsoplevelse, hvor de delte nyheden omkring det nye look og den nye smag på Fanta Orange Regular og Fanta Orange Zero Sugar.

Content
Jesper leverede 2 x TikTok videoer og 1 x TikTok story

  • Se Jespers fulde video 1 HER
  • Se Jesper fulde video 2 HER

Lærke leverede 1 x TikTok og 1 x IG Reel. Derudover leverede Lærke  3 x IG Story sekvenser ekstra.

  • Se Lærkes fulde video 1 HER
  • Se Lærkes fulde video 2 HER

Boostet content
Jespers ene TikTok-videoe blev boostet gennem TikTok Spark ads.

Resultater
Se de samlede resultater af influenters indsats herunder.

Impressions
0 K
Stykker content
+
Avg. watch time
0 sek
Engagements
0

Andre cases med