Kampagnens formål
Dominos ønskede at skabe awareness omkring deres brand på en sjov og anderledes måde. Derfor teamede de op med Yespar, for at tappe ind i hans “på gaden”-serie, hvor han interagerer med folk på gaden og skaber underholdende content til hans følgere på TikTok.
Kreativt fokus
Yespar fik kreativ frihed til at udforme kampagnen, så den passede bedst muligt ind i hans normale ”på gaden”-content, til hans målgruppe og kanal. Det eneste krav fra Dominos side var, at deres brand skulle vises og omtales.
Content
Jesper leverede 1 x TikTok video til samarbejdet
- Se Jespers fulde video HER
Resultater
Jesper fik mere end 270.000 organiske visninger på videoen og mere end 22.000 engagements! Jesper formåede også at have en avg. Watch time på hele 34,1 sekunder på videoen. Det er særligt imponerende taget i betragtning af den store mængde visninger. Så alt i alt et virkelig imponerende resultat for samarbejdet mellem Dominos og Yespar.
Se de samlede resultater for Jespers samarbejde med Dominos herunder.